אירועי קיץ מטריפים לחופש הגדול 

כך תפיקו אירוע השקה מיוחד

ההתרגשות בשיאה. מוצר חדש בדרך או שירות חדשני עליו עמלתם זמן רב והגיע הרגע לחשוף אותם לעולם. איך תעשו את זה כך שתיצרו את התדמית המבוקשת ותרגשו את כל המתעניינים, תאספו לקוחות פוטנציאליים ותחזקו את הקשר עם השותפים האסטרטגיים?
אירוע השקה הוא ההזדמנות האולטימטיבית להשיג את אפקט ה-WOW סביב המוצר או השירות. אירוע זה נועד לקדם חשיפה, התעניינות, הכרות ואף התנסות עם הבשורה, הטכנולוגיה או הדגם.

מעוניינים להוציא את החזון אל הפועל? איך תפיקו אירוע השקה בלתי נשכח? מבחירת הלוקיישן הנחשק ועד התוכנית האומנותית. טיפים שילוו אתכם בדרך להשקה המובטחת.

האווירה המבוקשת מול הים


אחד הדברים החשובים באירוע השקה זו האווירה והמטרה היא ליצור חוויה שתיחרט בזיכרונם של המשתתפים והם ידברו עליה הרבה זמן אחרי שהאירוע הסתיים.
אם יש מקום שמשדר טבע, אלגנטיות, יוקרה, רוגע הרי זה הים ואפשר בהחלט למצוא אולם לאירוע השקה מול הים שיספק את התפאורה המהפנטת של שקיעות רומנטיות, בריזה נעימה, תמונות חלומיות מההשקה. לחגיגה מול הים יתרונות רבים: העובדה שהים משתנה ומשנה כך את האווירה לאורך שעות היום, בכל עונות השנה, השלווה שהוא משרה וכמובן הרקע שהוא מספק לצלמים שהגיעו לתעד ולהנציח את האירוע. חפשו מקום שיכניס את החוץ אל הפנים וימזג ביניהם בהרמוניה, כך שגם אם מזג האוויר לא מאפשר או שהסתיימה קבלת הפנים באוויר הפתוח, המוזמנים עדיין יוכלו להתענג על הנוף מבעד לוויטרינות הגדולות. 

קולינריה ממעלה ראשונה
חלק בלתי נפרד מכל אירוע באשר הוא וגם מאירועי השקה הוא האוכל. חשוב להציע למוזמנים את הטוב ביותר אבל לדאוג לגסטרונומיה שתתאים ותשרת את הקונספט של המפגש. למשל, כשמדובר בהשקה של מוצר מזון חשוב שהאוכל שיוגש יכלול את אותו רכיב שמושק או שתהיה סדנת בישול כחלק מהפעילות סביב השקת המוצר. חשבו גם על מעדנם שהמוזמנים יוכלו לנשנש תוך מינגלינג כמו פינגר פוד, קוקטיילים יצירתיים, קינוחים מעניינים וכל מנה שיוכלו להחזיק ולהסתובב ברחבי החלל. חשוב להקפיד על חומרי גלם משובחים וכן על מענה לטבעוניים, רגישים לגלוטן וכן להתכתב עם עונות השנה. מנות חמימות בחורף לעומת קלילות ומרעננות בקיץ.

עולם תוכן שעושה הבדל
אומנם ההשקה היא המרכז והסיבה למפגש ואסור לשכוח זאת, אבל כדאי תמיד לייצר חוויה כוללת סביב ההשקה עצמה. חשבו על תוכנית אומנותית המתכתבת עם המוצר או השירות שלכם או אטרקציות לאירועים שיכולות להתאים. למשל, הדגמה של הטכנולוגיה בפעולה, הרצאה מעניינת שתומכת בקידום המוצר, פעילות ייחודית סביב השירות בין אם סדנה, לימוד של משהו חדש. למשל, בהשקה של מוצרי טיפוח אפשר להביא מעצבי שיער שיבצעו תסרוקות תוך שימוש בקרם הייעודי ובהשקה של רכב ניתן להוציא כל פעם קבוצה של מוזמנים לנסיעת מבחן. אפשר כמובן להוסיף תכנים חווייתיים אחרים כמו הופעת סטנד אפ, הופעה חיה, הרצאה עם ערך מוסף שתעניק כלים למשתתפים להצלחה ועוד. 

מתנה שהיא חלק מההשקה
חשבו גם על מתנה המתכתבת עם המוצר או השירות להשקה – הטבה מיוחדת לבאים, כמו חודש התנסות מתנה, דוגמית של המוצר, פגישת ייעוץ בהנחה. כדאי גם להוסיף אטרקציות בתוך האירוע עצמו כמו עמדת מגנטים לצילום המוזמנים עם הלוגו והשפה החזותית של המוצר והארגון. כדאי להניח על כל מושב את המתנה ביחד עם הצעת מכר ודפים אינפורמטיביים על המוצר עצמו וכל מה שיכול לשמש לכתיבה כאייטם לתקשורת או מזכרת מהאירוע. מומלץ גם לבצע רישום ולאסוף את פרטי המשתתפים והמתעניינים ברכישת המוצר או קביעת פגישה עסקית לאחר האירוע עצמו.